Thursday, May 23, 2013

唯恐見頭版

2013年05月23日

商交所執笠,聽聞首先係自動引爆,以免受證監會逼令「撤回」(revoke)牌照,隨時弄出政治風波,令梁振英尷尬。你知啦,梁先生就任特首之後,掛住「打好呢份工」,除咗上京入內地之外,甚少外訪,但就任將近一年,都要出去見吓人㗎,以前曾蔭權去外國見人地國家領導人嘅噃。六月中,梁特首訪問美國,到紐約見市長彭博,三十幾位中外商界人隨行以壯聲勢,並且可能在隨行商家中選一位出任下屆貿易發展局主席。
在此時刻,張震遠之商交所事件,本來最緊要迅速淡化,淡出,唔好發生任何「醜聞」,俾蘋果煲大,點知內情複雜,警察商業罪案調查科加入調查,張震遠難靜雞雞收科咯。報界在上星期四晚已聽聞證監會可能就商交所牌照發出新聞稿,但內容不知,報界等到截稿時間,證監會仍然冇動靜,到咗星期五佛誕假期,據聞有幕後集資拯救、撲水行動,但卒之冇人願做白武士。到咗星期六,張震遠約見部份傳媒,消息一傳出,商交所唯有宣佈自動放棄牌照,即時生效。發放新聞都有時間考慮㗎,在周末假期,再加上湯顯明到立法會作供嘅新聞,好有可能遮掩商交所失利嘅消息嘅,但咪一樣上咗頭版!
湯顯明新聞冚唔到商交所執笠,係因為湯顯明並無爆炸性洩秘,雖然做過大官,湯顯明唔知係唔係精神壓力太大,呢次公開露面,在立法會似是一位怯場新丁,講說話吞吞吐吐,支吾以對,有時逐個字講,顯出心情恐慌,全無大將風度。因律政司已批准廉署內部成立特別調查隊,由現任專員白韞六掛帥查湯顯明,湯顯明自然輸了陣勢,但俗語話「輸陣不輸人」,佢可以擺出一個「自反而縮雖千萬人吾往矣」嘅態度,講說話大聲啲,決斷啲,勇猛啲,顯出一個曾任紀律部隊首長嘅威猛形像,但依家在立法會俾人睇到佢似乎係一個被警察拘留,搵埋律師到警署簽保嘅縮頭小人物,令人失望到極。今時今日,廉記案件唔止係法律程序戰,亦係公關大戰,最佳例子就係陳志雲案,陳志雲慘被電視城遊街示眾,但佢創先河見傳媒,講一句「假的真不了,真的假不了」,立即挽回陣勢,湯顯明有冇咁嘅guts?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home