Friday, May 24, 2013

一年前預見

2013年05月24日

張震遠嘅香港商品交易所唔掂,向證監會交回牌照,再引來警方調查,弄出政治風波,梁振英當然大受打擊。商品交易所生意少,蝕到喊,非自今日始,左丁山查番本欄剪報,查到2012年1月31日,本欄講商品交易,曾引述金融L,有以下一段:
「金融L話:『好難講,香港炒期貨,幾十年來炒唔旺,無內地企業參與做對沖嘅話,始終係成交太淡靜,吸引唔到本地炒家入市。內地企業做對沖好,炒單邊好,到目前為止,都係在LME(倫敦金屬交易所)或CME(芝加哥商品交易所)玩,睇唔到香港點樣可以爭取到大生意。𠵱家張震遠檔商品交易所嘅交投靜得可怕,經紀生意甚少,但開大咗個頭,張主席都唔知點收科。佢當初話搞燃油期貨,在內地交收,但內地唔批准,現在只有黃金交易,但成交額完全唔係金銀業貿易場嗰皮!咁搞法,我地行內人都估緊HKMEX究竟蝕皮費可以蝕得幾耐?』」
嗱,蝕得幾耐呀,咪蝕到今年五月十六日囉,之後就趁長周末宣佈交回牌照,與客戶平倉,而平倉合約少得可憐,得181張,可見其生意之慘淡。金融L年半前已預測中晒。
現在市場質疑(以資深華資經紀,詹培忠老友張華峰議員代表),其他經紀遇到資金不足,資本不足嘅情況,好快就會被證監會釘牌,點解張震遠嘅商交所可以拖咁耐,仲由得佢自動交回牌照㖭?另一派意見就話經紀過往爆煲,多數因為生意太好,如資本不足,容易傷及無辜客戶,故此證監會要吼到實,但張震遠嘅商交所剛好相反,係生意太淡,客戶寥寥可數,說不上要「保護投資者」,故此證監會較為容忍。但無論如何,資本不足即受證監會警告,乃是大原則噃,證監會可唔可以有兩種解釋呀。證監會砌雍澄軒表現勇猛,對商交所則好似高歌一曲「心太軟」,事實上係惹人思疑嘅,更令人不解嘅就係行政會議居然在星期二不開會,理由是沒有議程,簡直係天大笑話,無議程啲局長全去咗放假呀?香港社會經濟太平穩定到政府無事可做呀?與張震遠無關係呀?搵你信!梁特首以勤力著名,行政會議突然放假一天,確匪夷所思。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home