Monday, February 04, 2013

奶粉焦慮症

2013年02月04日

有教授議員買奶粉,由銅鑼灣買到筲箕灣,又有人指奶粉由將軍澳去到東涌,好似全香港出現奶粉荒,全港B B缺糧咁款,搞到食衞局局長高永文醫生「精神分裂」,政府宣佈限制奶粉出境,每人只准帶兩罐。又有葉劉淑儀議員急到要用/修訂儲備食品條例,將奶粉視同為食米,由政府管制儲備。
��家有世界大戰咩,駛唔駛咁緊張呀,小Y Y剛為人母,老早決定餵母乳,輔以少量奶粉。問佢老公:「是否要撲奶粉撲到去沙頭角?」佢笑笑口答:「我揀咗一隻牌子,周圍有得賣,樓下百佳有大把。」秘書V姨甥女幾個月前產嬰,問佢買唔買到奶粉,佢話:「我選咗澳洲奶粉,一啲麻煩都冇。」家庭醫生C在銅鑼灣開診所,兩個月前做咗外公,問醫生C:「你身為醫生,買奶粉有冇問題呀?」醫生C話:「一啲都冇,俾市價就一定買到,驚都未驚過!」
點解TV、報紙好似發神經咁報道奶粉荒,左丁山啲朋友就完全無此憂慮?呢日撞到名嘴C姐,佢話:「哎吔,我聽聞只係有兩隻牌子M牌與F牌嘅初生嬰兒奶粉俾人搶購啫,其他牌子及六個月大以上嘅B B奶粉根本不愁供應。」吓,為咗兩隻牌子奶粉就搞到滿城風雨?如果M牌及F牌市場佔用份額太大,啲媽咪點解唔改用藥房、超市內滯銷嘅奶粉而要左撲右撲,搞到全家為B B奶粉負上「焦慮症」,精神分裂?
問一位嫲嫲,佢個孫已有三歲,唔再食奶粉咯,身為過來人,佢大罵左丁山:「你邊度識得湊B B吖,食奶粉唔好成日換呀,B B會唔慣,好扭計㗎,你未湊過唔知辛苦,食開M牌好,就一定要繼續食M牌,唔好轉換其他牌子!」俾佢鬧完,左丁山條氣唔順,轉問醫生C,醫生C講:「梗係換得奶粉啦,啲媽咪唔識啫。」問中環名醫K,名醫話:「我唔係兒科專家,但憑我常識,嬰兒食邊隻奶粉都一樣,你不妨問吓專科專家!」於是打電話問兒科大教授,教授大笑:「邊隻牌子奶粉難買到,咪轉奶粉囉,我見盡咁多奶粉,內裏原料材料幾乎全部相同,無論食邊隻都冇分別,只不過啲媽咪怕麻煩啫,買唔到暢銷M牌就轉買滯銷X牌,包冇奶粉焦慮症!」

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home