Monday, May 27, 2013

適度干預

2013年05月27日

曾蔭權當政之初,猶自遵守「積極不干預」,只講大市場、小政府,到了權力鞏固之後,意氣風發,就開始講如何符合國家規劃,政府要做市場方便者(facilitator),必要時推動市場一把,但佢畢竟係夏鼎基徒弟,有意離經,不敢叛道,故此雖然推動成立最低工資,成立競爭法,還是抗拒直接干預市場。
梁振英就冇港英包袱,有社會主義思想訓練,滿腦子經濟思維都是政府指導,政府可以成為game changer(改變遊戲的人),開口埋口就話要做有為政府,要有適度干預,故此競選時冧得民建聯/工聯會以至泛民好歡喜,以為選佢好過選一個親近資本家嘅唐英年。選委的最後投票取向當然極受阿爺影響,但民建聯、工聯會、泛民加埋起來為佢間接抬轎,貶低唐英年,則無可懷疑地,係在民望上抬高咗梁振英,令佢可以在阿爺面前搶分。
梁振英果然從後趕上,氣走唐英年,依家一年過後,啲選委後悔未?啲挺梁市民後悔未,且再看看梁先生之明顯適度干預政策:
(一)強壓房屋需求,用SSD、BSD、DSD令到本港一手市場成交額立即跌至一潭死水,市民賣樓、買樓,同樣困難,於是銀行、律師、測量、搬屋、裝修各業立時冷卻;(二)本港奶粉本無事,庸人自擾之,為咗兩隻暢銷奶粉而推出限奶令,害苦了其他奶粉及香港自由港聲譽,甚至與內地交惡;(三)將曾蔭權雪藏咗嘅天水圍墟市個案實施,以為執到寶,在天秀墟開辦墟市,搵東華三院孭鑊做管理,結果一如左丁山所料,上當嘅係簽約擺檔嘅小商販,現時天秀墟管理欠佳,生意慘淡,話威脅吓領匯商場喎,點知天水圍市民知道點樣揀,邊個會特登幫襯天秀墟吖。東華三院係搞醫療嘅,唔係搞墟市,快啲劈炮好過。天水圍邊度有錢搵,市場當然識做,試睇吓天瑞路俊宏軒廣場嘅食街就知。(四)林鄭月娥帶落嚟嘅中環街市保育,至今未開工,成本當然會嚴重超支,他日在此出現嘅游泳池會係世界最貴嘅游泳池,俾外傭享用,(好彩市建局卒之知死,上星期刪除咗!)暫時寫住咁多先,張震遠之商交所聽講亦係曾蔭權時為政府適度干預嘅產品,本地薑周文耀為港交所拒絕開辦之後,海歸派張震遠以為執到寶,致有今日!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home