Wednesday, February 29, 2012

熟女遊日本

2012年02月29日

名古屋市長說歷史上並無南京大屠殺,導致中國遊客取消了幾團。
南京大屠殺是日中之間的政治問題,董建華的班子早告訴過我們:香港不宜講政治,香港是個經濟城市,講錢、講做生意,而且特府取消中史獨立科目,可見,特府也不想見香港人糾纏於政治。
前天在中環一家餐廳,我聽見兩個港女很雀躍地互相報喜,由於聲浪巨大,我被迫聽得清楚。她們的對話如下:
港女A:「好嘢,可以去名古屋Lu,因為名古屋市長否認南京大逃殺,啲大陸遊客話杯葛喎。」
港女B:(拍手)「係呀,咁個地方咪靜好多囉!上次去東京,住喺Prince's王子酒店,幾個蝗蟲團嘈生晒咁check-in,如果日本個個市長都話冇南京大逃殺,啲團費又會減價,咁就發達啦。」
港女A:「最衰東京市長冇咁講囉,不過唔使怕,佢都好似好支持名古屋市長,話佢啱喎。」
港女B:「咁啲內地客唔知又會唔會杯葛埋東京呢,係就好呀!」
我聽了,想告訴她們:是「南京大屠殺」,不是大逃殺。此外,即使東京市長石原慎太郎也支持名古屋,大陸團是不會杯葛東京的,因為東京大,名古屋細,而欺小怕大,是中國人性,對嗎?兩位熟女?

電郵:mcwriter@sharpdaily.com.hk

陶傑

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home