Friday, March 09, 2012

法國新移民

2012年03月09日

電器大王 M逝世後,子女接班, M公子與 M千金秉承傳統,農曆年後邀請傳媒食咖喱,今年選在九龍木球會,左丁山摸錯門,行到覺士道就走入去,原來係入咗九龍草地滾球會,木球會正門位於街尾。記得校友 C會長不時叫我地加入滾球會做會員,有得玩(滾球)有得食喎,以前肥佬黎就住在球會對面,如果左丁山又係咁,就一定入會,可惜唔係呢。
M公子請客,本應談吓電器市場之事,但最近競選情況激烈,加上有曾特首款待門事件,講講吓就以政治談話為主,想避都避唔甩,最近嘅飯局往往如此,正是你不理政治,政治來找你,無法逃避,好彩仲有人講吓旅行大溪地、巴黎,可以輕鬆好多。大溪地與巴黎都係講法文嘅,社長 P話與陶傑同遊巴黎最爽,因為陶傑法文一流,與當地人溝通絕無問題喎!
講起法文,好有用㗎。香港依家多咗好多法國人,識流利法文,可有不少機會。「國際先驅論壇報」(二月二十八日)有一篇長文講法國人時興移居香港, 2011年在香港居住嘅法國人有 10,456人,比 2006年增加六成,在中環街頭,到處可以聽到法文。在過往五年間,美國人、英國人、德國人移居香港唔係話冇,只是增長緩慢,唔似得法國人嚟得咁多啫。
點解會咁?與紅酒及藝術有關,記者訪問兩位三十歲左右嘅法國新移民,佢地話在法國苦無工作及創業機會,三年前把心一橫,移居香港創辦畫廊與高級紅酒入口,香港冇咗葡萄酒稅及講咗西九文藝區十年之後,法國人認為香港係進入中國市場之跳板,賣紅酒或賣西洋畫給中國富翁,大有前途。
香港不少人成日講國際化,有啲空口講白話,反而實實際際撤消葡萄酒稅之後,立即製造咗一個新行業,各國紅酒商人紛紛來港,西九建設,鬧交十年無成,但卻因此而喚起國際注意,香港係一個具有潛質嘅藝術市場。法國人喜歡移港,梗係好事啦,以陶傑嘅定義,凡係法國藝術文化都係好嘅,法國新移民呀,歡迎歡迎。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home