Monday, July 11, 2011

七一警力大傾斜

(2011年07月11日)
七一大遊行,究竟有幾多人?警方一口咬定得嗰五萬一千,首領范國威話十萬,後來改口二十二萬幾。
有人話:雙方都冇錯。禿方口中嗰五萬,確實係五萬,另外嗰十六萬,即是警方之軍裝及便衣差人跟住行。
尤其係便衣,禿方學習祖國控制天安門,今年七一,便衣五步七八個,十步十零個,揸住相機攝錄機係咁影。
特府把口話:「尊重市民示威權利」,不過就用秘密警察來偷影攝錄。若然咁係成立,咁好多商場同女廁,下面匿埋之色魔,用手機埃瘋或者攝錄機偷影女人裙底,再放上網,都係尊重緊婦女行路、如廁、沖凉之權利啫。
全港所謂色魔,至緊要向便衣學習,有樣學樣,將尊重女人之權利,用攝錄機同手機來慢慢偷影,影得愈清晰,愈纖毫畢現,即是越尊重咁解。
至於十幾萬秘密或公開警察,去監控嗰五萬一千小撮示威者,亦引伸一個危機。以後阿蓋達組織,可以密切留意:年年七一,特區警方原來重兵布防。堆晒喺維園、灣仔電車路、金鐘及中環。即是九龍、新界真空。喺天水圍爆個炸彈,或者炸平個華富邨,就冇警力過來追剿恐怖分子。
或者打劫銀行,D湖南幫亦都會發現,最正係揀正七月一日落手,將D出納紮起晒,跟住抬銀紙,警方唔通由示威路線抽調兵力返來救銀行?緊係唔會喇。所以明年七一,D港人示威者不妨叫定D細佬妹,明修軒尼詩道電車路,暗渡獅子銀行金庫倉。聲東擊西,E頭嗌林公公落台,嗰頭搶銀行、劫米舖,擔擔抬抬,全港基層市民,七一一齊大發財LU。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home