Thursday, October 20, 2011

新垃圾大樓風水邪

2011年10月20日

添馬艦之新垃圾會大樓,啱啱落成尚未開光,就發生工業意外,一名中國工人觸電慘死,成為新垃圾會大樓之第一號冤魂。
此一象徵「中國人民吐氣揚眉」之新垃圾會,風水麻麻地,搬咗入去,不但死人,煲曾及鈺曾兩名領導人,仲要即時失心瘋,一個「隻抽瘋犬症」,將積壓多年之憤慨,一鋪爆發,直斥瘋犬係流氓,將垃圾會當做黑社會,而鈺曾則將長毛之高聲提問,一時耳聾,聽錯做講粗口咒罵,落錯柯打,一盅兩件,將長毛與瘋犬症一併串燒,趕出議事廳。

咁都未夠邪,連新搬入之食Q部隊亦兵分兩路,大失常性,與記者發生衝撞扭打。咁就證明,添馬艦新垃圾會大樓,風水磁場,出現嚴重之問題,搞出人命、犯赤口,當初冇請到一隊和尚預先走來打齋LING LING,係特區政府之嚴重疏忽。點解咁邪?因為「添馬艦」此一位置,在殖民地時代,乃係大英帝國軍事重鎮,用來停泊戰艦,所以叫做添馬艦。帝國主義侵略我國,殺人放火,港英之罪惡統治,又罄竹難書,包括鎮壓一九六七年愛國抗暴,一九八九年六四期間想挑動香港為顛覆基地,以及留低大量港英餘孽AO無間道等等。

添馬艦此一地點,實在係罪惡中之罪惡,邪中之邪,搵和尚唸金剛經,都未必夠力,特區政府在奠基打樁之日,應該由重慶請來一支唱紅打黑文工團,揸毛語錄,唱番九九八十一隻紅歌,並在個打樁穴先將一具毛主席石膏像扑爛放入去先至入樁,咁先至可以驅鬼辟邪。做少此步功夫,唔怪得又電死工人,雙曾與瘋毛兩大陣營共四大精英,集體撞邪,癲完可以再癲。中國玄學文化博大精深,唔係煲曾信嗰隻白人天主教咁簡單,做少D程序,當堂開光大吉利是LU。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home