Tuesday, December 20, 2011

如何阻截產婦侵港

2011年12月21日

大陸產婦來港強行生仔,兼霸佔產房,圍食火鍋之問題,搞到天怒人怨,連CY哥都忍唔住,嚴正聲明:祖國大肚婆經已威脅到香港醫療生存權,教育福利、母嬰健康問題,冇辦法再等阿爺釋法,一定要進行嚴打。

所謂井水不犯河水,河水不犯井水,但而家大陸大肚婆就用羊水來犯井水,咁即是想點?

要落來生仔,不但將D醫院產房牀位炒到貴晒,大陸產婦霸牀生產,仲要搶貴D奶粉、尿片、嬰兒車、百佳惠康、入唔切貨,唯有坐地起佢價,咁香港D小貧友同BB,咪一出世就做咗窮鬼?

點樣阻嚇鄰近地區之羊水犯井水呢?局長周一鑊話,佢有時走上羅湖邊境,親自勸退。但連CY哥都唔理阿爺勸退,一意孤行去馬,你周一鑊何德何能,可以勸得退大肚軍呢?

唯一辦法,就係效法祖國城管。講文明,叫你D農民交土地搬屋,好聲好氣講你唔聽,就唯有用城管進行強拆。特區政府要設立一個「愛港護B跨部門小組」,由曾煲出任組長,CY出任執行主任,小組成員有林公公、周一鑊、唐唐,人唔好多,最緊要有效率,調動全港九十後,成立「志願胎管隊」,揸齊擔挑、銅鑼、大聲公、木棍,齊集羅湖邊境。

一見到大肚婆娘子軍闖關,特區胎管隊即時對住個大肚婆敲銅鑼、吹喇叭,用擴音器,播放在香港市區錄得之各種噪音,例如打樁聲、狗吠、巴士阿叔「你有壓力,我有壓力」之原聲帶,實行負面胎教攻勢,將大肚婆肚內之胎兒,嚇到心神不寧,亂咁拳打腳踢,覺得香港E個野蠻地方亂過亂葬崗,拒絕越境出世,嚇到產婦步步退縮回另外嗰邊界為止。甚至當場小產一兩名,咁咪可以有效阻嚇到囉。

E一招以前毛主席發動全民滅蔴雀,都用過,喺地下敲打面盆,搞到D蔴雀落唔到地,橋唔怕舊,至緊要有效呀。」

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home