Sunday, April 18, 2010

懷念馬可斯

2010年04月18日

星加坡係一個好地方,乾淨 衞生安全,住得舒服,政府清廉高效率,與香港比較,是否星加坡一百分,香港五十分呢?外表如此,但左丁山最唔高興本地記者/時事評論員經常捧到星加坡天上有地下無,我哋特區就一無是處。喂,傳媒界人士最注重言論自由、創作自由,你哋去到星加坡,夠唔夠膽以批評董特首、曾特首嘅文字、語調、言辭嚟批評李光耀、李顯龍呀?環保團體在星加坡敢唔敢反對填海呀?申請司法覆核呀?星加坡有冇明光社激烈反賭博呀?星加坡電台有冇大量烽煙節目時間畀不滿人士痛罵政府高官呀?
諗過度過,左丁山都係鍾意香港「蝸居」多過星加坡「安居」,除非星加坡准肥佬黎獨立獨資在星加坡開辦《蘋果日報》,否則左丁山一定唔會考慮到星加坡長住,小遊三四日就無妨。
酒店小 Y Y與肥仔K在外國讀書時,認識不少星加坡同學,呢班同學好多不願返回星加坡,留在外國嘅意願強烈過香港學生好多,點解會咁?自然有內在原因嘅。不過一啲香港記者憑表面觀察,盲目稱讚星加坡,唔去發掘深層故事啫。
在菲律賓有家族生意嘅福建C來電,講起泰國曼谷動亂,心為之危,好驚泰國會走上菲律賓道路,自毀長城,福建C嘆息話:「今日不少馬尼拉人憶念馬可斯,講出嚟好似荒謬,實際上係對目前現狀不滿。我在一九七六年在馬尼拉 Makati逛街,覺得唔知幾先進,與香港中環差唔多,當年去曼谷,是隆道、沙炎中心一帶似乜樣呀,與麥卡提相去極遠。但馬可斯倒台後,菲律賓三十年來有退無進,反而泰國進步神速,已趕過菲律賓。馬可斯係獨裁,係貪污,但做到啲事,經濟有建設,今日嘅菲律賓,冇貪污咩?但做唔到事噃!」現實政治問題,令人非常煩惱,有理說不清,究竟亞洲人需要民主吖,還是喜歡安定繁榮,不理政府是否貪污、獨裁或清廉而霸道嘅家長式管治?到何時何日,亞洲人先至可以得到澳洲 /紐西蘭式嘅民主自由與安定繁榮並存?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home