Wednesday, June 15, 2011

截資即隱性港獨

2011年06月15日

祖國資金湧嚟香港炒豪宅,搞寸個市,有人呼籲,要限制大陸客落嚟買樓,以免香港人冇屋可居。
咁嘅叫囂,無視於炎黃子孫血濃於水大家庭與民族主義大原則。今日唔俾大陸資金落嚟買樓,明日又唔俾祖國大肚婆落嚟生仔,後日又話唔俾北姑嚟大富豪坐枱,唔俾E樣,唔俾嗰樣,即係搞隱性港獨,發展落去,就會連港澳辦主任王光亞落嚟又唔俾,李黑強落嚟慶回歸又唔俾,實在十分危險。
搞攔截熱資嘅市場隱性港獨,阻止大肚婆嚟生仔嘅子宮陰道隱性港獨,搞吓搞吓,就必然會發展成實質之政治港獨。E頭話港珠澳大橋與港一體化,嗰頭就唔俾國家資金落嚟買樓、祖國大肚婆落嚟生仔,即是明修棧道,暗中割斷香港同祖國血脈相連之臍帶,香港有冇商界陳水扁、婦產科呂秀蓮,背後有咩陰謀,十定要查到底。
遙想沙士當年,香港經濟崩潰,國家即時開放自由行,開閘排洪,將十四億同胞以長江水河浪排洪來香港,即時扶貧見功。好嘞,現時香港人好了瘡疤忘了痛,輸打贏要,反而唔認祖國偉大母親,竟然視大陸資金為洪水猛獸,予以堵截,並破口大罵,係咪忤逆子,恩將仇報?
美資你就要,英資你又話高尚,獨係祖國熱錢,就嫌腥臭,有一日,祖國熱資買起咗成間太古百分之五十一,再用太古(中國)名義,買晒種植道,成條路獨立屋。咁係英資定係中資呢?
搞熱資港獨,子宮陰道港獨,進一步就係全面割裂,整吓整吓,就變咗全方位港獨,此風不可長,民族敗類,決冇好下場。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home