Friday, July 22, 2011

亞洲國際城市

2011年07月22日

香港二十四萬菲傭印傭泰傭,要求居港熬驢仔期滿七年,同大陸移民一樣平起平坐,享得永久香港居民身份待遇。
此一要求,即時遭到香港民情反彈,覺得等於中門大開,從此賓傭印泰婦女,做滿兩三張合約,就可以永久合法嚟港,跟住免費享用醫療福利。
港人咁樣擔心,又唔係冇理由。可惜,香港經已簽署聯合國人權憲章,接受西方文明國家制定之遊戲規則約束:人人生來不問膚色、種族及教育,俱享有平等之權利。大陸二奶來香港住滿七年,個個轉正三粒星,點解賓傭做牛做馬足七年,就要執包袱兼兜巴星?一旦所有外傭取得居港權,亦應參照大陸大肚婆之先例:全部外傭,有權大肚,大肚之後亦有權享用瑪麗醫院等公共醫療劏肚生仔設施。到時香港公共醫院床位緊張,無需恐懼大陸婆衝關賴死,坐喺地下強行生仔,到時就有印支半島各國,大肚外傭,取得居留權之後,在各大政府醫院產房,與大陸大肚婆爭床位,搶空間,決一死戰。
咁樣,反而香港人之利益受到保障,因為到時賓傭印泰大肚婆組成南洋生產大軍,與大陸大肚婆開拖大戰,嗰陣時,雙方殺到沙塵滾滾,不可開交,香港大肚婆反而可以偷襲產房床位,生產成功。
菲律賓係天主教國家,天主教唔准戴套,所以可以任生唔嬲。生七個又得,生一打亦唔嫌多,申請埋喺呂宋島個鄉下老公過來,一家團聚,一齊榮獲永久居港權,若然遭到歧視,冇人肯請,全家攞埋綜援,亦樂也融融。
所以凡事唔可以睇負面。香港係國際城市,印尼泰及賓賓外傭,仔女在香港成為永久居民,香港之中小學就可以增設賓話、印尼文、泰語等課程,自由修讀,與英文及普通話百花齊放,咁先至叫做一個似模似樣之國際城市吖嘛。
又係香港自己有名叫Asia’s World City,冇番咁上下賓印泰永久居民,香港點可以保住。多D種族,多D文化融和共處,香港明天會好。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home