Wednesday, December 28, 2011

陶傑醒你 - 英年一出真係有人早逝

2011年12月28日

我國最親密之盟友,北韓話事人不幸火車心臟病發,即時歸天,消息傳來,全港哀悼。唐唐參選,腳頭果然強勁,一出場就剋死鄰國領導人,由於輻射太強,連遠處之孫公都頂唔順唐唐強勁磁場,不幸搞到要肺炎躀低入院。
對比上趟,唐唐想出場參選。花園街唐樓即時大火,九人蒙難,火場中有隻唐狗汪汪汪係咁吠,於是救出四條人命,當日陶總就結合玄學文化通識,莊嚴預測:此是天意,唐唐此一香港特首,火燒旺地、唐狗救人,注定凸首係做到硬。
皆因為唐唐命格非常之有殺氣。D網民都識得將佢亂改花名,話叫做「英年早逝」,咁英年一出,冇錯,自己生勾勾,梗係要搵一個人早逝賀喜,同佢做個滿堂紅。今次我國最親密盟友話事人同志,升天之齡只不過係英年六十九歲,連七字頭都未見,可謂年富力強,而且事前全無跡象,聽講最近兩個月肥肥白白,食得、玩得、跳得,生命力仲健全過部最新出版之iPhone4,一撻就著,畫面清晰,樣樣分唇齊全,又點會突然間hang機呢?
所以,英年一出,有人早逝,花園街九條人命已經證明,你唔信邪,依家又整多一鑊。咁點解唐唐做咗咁耐,由局長、財爺、政務司長,自己反而一路冇事?
E一點,更加容易解釋。唐唐以往官運亨通,都未試過咁有殺氣,唔係胡定郁話齋腳頭好,財赤變成盈餘,失業率神蹟下降,係因為好似細路哥咁,未曾脫穎而出。依家唔同嘞,正式割包皮,發育完成,紅噹當咁出場,你話有乜法子唔勁抽呢?
所以話,香港藝術博物館館長丁新炮,點解今次唔上台挺埋唐唐?若果炮哥可以召集香港考古人士,莊嚴宣布,話喺正東方位,清水灣邊發掘遺物,發現一塊巨石,上面用秦代篆書寫住個「唐」字,在唐唐造勢之日,搵幾個咕喱將塊石碑抬上台,正式同唐唐開光,咁就勁過放Video幻燈片,係未?周一、三、五刊出

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home