Saturday, July 23, 2011

拜拜立法會

2011年07月23日

立法會告別遮打道,十月後搬入添馬艦新大樓,臨別之前,議員W邀請從未入過立法會嘅Q大姐食告別午餐,Q大姐又搵埋幾位朋友作陪,包括左丁山在內。呢座原高等法院大樓,古色古香,做立法會議事堂,淨係睇吓大樓外表,已有其莊嚴性,只可惜議事堂內,有時斯文掃地,議員衣着不雅猶其次,發言辯論時用詞粗卑,教壞學生,就最令議員失去應得嘅尊重,稱呼佢地係「尊貴的」,甚具諷刺性。
本來以為立法會午餐等於美心西式快餐,點知誤會晒,是日嘅午餐係聘珍樓中式點心,小菜加炒飯,算係中規中矩。大家閱報得知新立法會大樓餐廳冇公司落標,問議員W究竟情況如何,佢話:「各派議員有不同意見,未做過生意嘅議員以為立法會餐廳係皇帝女唔憂嫁,訂下嘅規範條件多多,張宇人呢位餐飲界議員就話睇見都怕,結果真係冇人落標,依家仲要繼續搵人傾。我地為之偷笑,以議員嘅『公平公正』標準,餐廳營運者要有社會責任,付最低工資(包埋飯鐘錢及假期計薪),聘請傷健人士等等,最後仲要餐價克己……呢個世界,蝕本生意點會做呀,入標前,餐飲業者計吓條數,知道蝕本機會好大嘅話,點肯落標吖。」
原來議會內有好唱高調之士,立法會曾有自助午餐之設,由一啲比較有名氣嘅中價餐飲集團提供,生意尚可,但後來有議員要求公平,加入社會企業餐飲公司提供自助午餐。一吃之下,啲議員走得八八九九,後來連倡議社企嘅議員都唔再堅持甚麼公平咯。議員W話:「公道啲講,我唔會話社企唔好,但因為佢地資源比較少,食材用料當然同餐飲集團冇得比,加上冇可能請到一級二級人才,競爭力係差好遠嘅,故此後來就不了了之。」
臨別秋波,議員W好彩抽中籤,先至得到一張枱請我地到立法會吃午餐,參觀立法會議事廳,睇電視嗰廳好似幾大,入到去,其實幾擠逼,議員向主席位擲蕉,要練習好耐先至會擲唔中,黃毓民屢擲不中,一定係有真功夫!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home