Saturday, October 29, 2011

個名叫之之有冇運行

2011年10月29日

在特區做名人,生出來若果係女性,叫做Gigi,陶總發覺,多數有運行。譬如梁詠琪、E位Gigi令港女得西班牙俊男,擺脫輪迴,即時升格為西方歐盟白種人國家之公民,從此海闊天空,香港有咩E郁,例如暴動,阿Gigi有退路,可以坐享地中海陽光印印腳,食巴馬火腿嘆紅酒。走得快好世界,Gigi你就好啦,有鬼佬嫁,教吓我哋港女吖,蒲老蘭幾年,冇著落呀。

黎姿又係叫Gigi,嫁咗殷實富商,入籍澳洲,生對孖女,從此衣食無憂,一樣咁幸福,仲生埋對孖女㖭,更加係街知巷聞。

上一代仲有個Gigi Wong,亦即無綫前當紅花旦黃淑儀,嫁大醫生,八十年代一早移民加拿大,換咗Passport,賞楓葉,睇鯨魚,得閒又可以去溫哥華,唐人街嘆籠蝦餃——嗰度D蝦餃叉燒包,冇化學染料,有文明政府睇住,亦唔係用死蝦死貓狗肉醃製,所以Gigi Wong幾十年都十分之富泰美白,得閒返特區客串TVB甘草角色,又Shop吓平,不知羨煞幾多走唔郁又嫁唔去之香港珠三角女人。

好嘞,女人叫Gigi有運行,男人叫之之呢,嘿,唔到你唔信,就邪到極,Kong U校長之嗰位男版Gigi,做到要俾煲曾炒魷,罪名係「八一八事變」,立場閃縮,唔夠愛國,俾個Kong U禁錮男大喊十兇兩兇,當堂腳軟,心軟、手軟,竟然唔同煲曾、禿曾保持一致,走去同動亂分子「對話」,將Kong U個中山堂台階,變做般鹹道微博天安門。幾百萬年薪請你返來,煲曾連同其頂爺,唔佛都有火就假。

唔聽話,就話之你係明德格物,明德變唔得,格物就要變隔渣。所以煲曾出手,格物炒之,以後生仔,小心改名呀。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home